Gondolunk az Ön kényelmére vásárlás közben, ezért egyszerűsítettük az egész folyamatot. A termék visszaküldése és reklamálása most már csupán néhány perc kérdése. Ehhez csupán néhány kattintás szükséges.

A nem megfelelő terméket indoklás nélkül vissza lehet küldeni a rendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül.

1. Lépés - A termék becsomagolása

A terméket gondosan csomagolja vissza az eredeti csomagolásba vagy dobozba, és biztosítja a sérülések ellen. A terméket az eredeti állapotában kell visszaküldeni.

2. Lépés – Kérelem kiválasztása

Válassza ki, hogy reklamálni vagy visszaküldeni szeretné a terméket. Adja meg a rendelés számát és az e-mail címét. Ha a rendelés száma nem jelenik meg a rendszerben, válassza a „Kérem manuálisan indítani az esetet” lehetőséget (az oldal alján található).

Ez a folyamat regisztrált és nem regisztrált felhasználók számára is érvényes.

3. Lépés – A űrlap kitöltése

Töltse ki az űrlapot a visszaküldés vagy reklamáció okával, és küldje el. A visszaigazolást e-mailben fogja megkapni.

4. Lépés – Szállítási mód kiválasztása és a termék visszaküldése

Válassza ki egyik szerződött szállítmányozónkat, a Packetát vagy a DPD-t, ahol a rendszer automatikusan (a munkatársunk általi jóváhagyást követő legközelebbi munkanapon) generál egy címkét, amelyet egyszerűen kinyomtathat és a csomagra ragaszthat. Ezután vigye el a csomagot az Ön által kiválasztott átvételi pontra.A postaköltséget csak akkor kell fizetnie, ha úgy döntött, hogy visszaküldi a terméket.

Ha más szállítási módot preferál, azt önállóan is intézheti, és az e-mailben küldött utasítások szerint járhat el. Kérjük, hogy a csomagot a rendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül küldje el a következő címre:

Sola Switzerland EU
Termék visszaküldése e-shop HU
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Szlovákia

Ne küldje a terméket utánvéttel! A raktári dolgozók nem tudják átvenni és kifizetni a csomagot. Javasoljuk, hogy őrizze meg a csomag feladásáról szóló bizonylatot, amíg meg nem kapja az értesítést a csomag átvételéről.

Köszönjük megértését!

5. Lépés – A pénzvisszatérítés módjának kiválasztása

Különböző visszatérítési lehetőségek közül választhat. Ön döntheti el, hogy PayPal-on, banki átutalással vagy következő vásárlásra érvényes kedvezménykupon formájában szeretné visszakapni a pénzt. A legtöbb esetben az átutalás általában 2-5 munkanapot vesz igénybe.

6. Lépés – A folyamat nyomon követése

A termék visszaküldése után nyomon követheti a reklamáció vagy visszatérítés állapotát e-mailes értesítéseken keresztül. Minden változásról tájékoztatni fogjuk Önt a feldolgozás során.

Ha bármilyen kérdése van, szívesen segítünk a solapoint@solapoint.hu e-mail.